Nuffnang's Adv

Followers

Monday, July 25, 2011

VCO #2 : HAIR REVITALIZER DAN HAIR TREATMENT

Assalamualaikum.w.b.t.

 
Hair treatment (Perawat Rambut) - botol kecil - picture sebelah kanan
RM 39.90

Produk ini mencuci dan merawat masalah-masalahrambut dan kulit kepala secara intensif

Hair Revitalizer (Penyegar Rambut) - botol besar - picture sebela kiri.
RM 39.90

Penyegar rambut adalah kegunaan harian. Penggunaan yang kerap akan membantu dan mempercepatkan proses perawatan dan penyegaran kulit kepala dan rambut.

CATALYST HAIR TREATMENT SERIES merupakan salah satu nutrisi semulajadi yang terbaik untuk rambut. Ia membantu dalam pertumbuhan rambut yang sihat berkilau. Amalan menyapu minyak kelapa dara di kulit kepala akan memastikan kulit kepala bebas dari kelemumur, kutu dan telur kutu, malah ia turut membantu masalah kulit kepala kering. Minyak kelapa dara banyak digunakan di asia sebagai rawatan rambut.

Kandungan Catalyst Hair Treatment dan Hair Revitalizer merupakan penyejuk yang sangat baik dan membantu dalam pertumbuhan semula rambut yang rosak. Ini juga menyediakan protein dan khasiat penting yang diperlukan untuk masalah rambut rosak. Oleh kerana itu digunakan sebagai minyak untuk rawatan rambut dan digunakan dalam pembuatan pelbagai penyejuk, dan krim untuk mencegah kelemumur.


Keguguran rambut yang berlaku antara 50 dan 100 helai sehari adalah dikategorikan sebagai normal, tetapi jika berlebihan perlu diambil perhatian yang lebih serius dengan mendapatkan rawatan segera. Pakar kesihatan juga seringkali menyarankan setiap individu mengamalkan gaya hidup seimbang terutama dari segi pemakanan. Ini adalah kerana ia boleh menyebabkan keguguran rambut yang mana hamper 90% komponen penting rambut adalah protein. Kesihatan rambut banyak bergantung kepada pengambilan zat seperti kalsium dan zink.

 
Khasiat Hair Treatment Series:
1.      Merawat kebotakan dan keguguran rambut.
2.      Menghitamkan dan melebatkan rambut.
3.      Mengatasi masalah penyakit kulit kepala.
4.      Membantu menstabilkan kimia semulajadi pada kulit kepala.
5.      Menghapuskan kelemumur pada kulit kepala dan mencegah dari mengalami kekeringan kulit dan seterusnya menghalang kulat kelemumur dari membiak serta rambut menjadi subur dan bertambah hitam.
6.      Membantu pembentukan tisu kulit kepala dan merawatnya.
7.      Melindungi kulit dari radiasi untraviolet matahari
8.      Menyuburkan kulit kepala.

Kegunaan:
Gunakan perawat rambut catalyst diatas tapak tangan anda dan sapukan diseluruh rambut sehingga ke kulit kepala. Lebihkan di kawasan yang bermasalah. Biarkan selama 30-45minit sebelum anda mencucinya dengan syampu. Setelah dilap kering, pakaikan pelembap dan penyegar rambut [Hair Revitalizer (Penyegar Rambut)]. Penyegar ini tidak perlu dibilas kerana ia melindungi rambut anda dari kerosakan terutamanya sewaktu dalam proses rawatan. Gunakan penyegar ini setiap hari untuk memelihara kesihatan rambut serta kulit kepala anda.


Testimonial:
CNK memang ada masalah hair fall dan dandruff. Dah macam-macam jenis minyak rambut CNK pakai dan appy kat kepala. Kebanyakkan macam tak sesuai sebab kepala rasa macam panas, berat, kurang selesa dan kadang-kadang rambut tetap gugur. Alhamdullillah selepas 3 hari CNK gunakan Hair Revitalizer dan apply kat rambut, CNK rasa selesa. Walaupun CNK pakai tudung dgn keadaan rambut CNK apply dengan Hair Revitalizer nih, CNK tetap rasa confident sebab bau dia menyenangkan dan CNK rasa sangat selesa. Kepada yang ada masalah rambut gugur cubalah gunakan product ni. Inshallah, kepuasan milik anda... Yang pasti ia HALAL.

TERMA & SYARAT PEMBELIAN :)

# Jika anda berminat dgn mana2 item, sila emelkan ke: ciknisa2u@gmail.com . Pastikan anda copy&paste link item bagi memudahkan kami trace item yg anda order.

ATAU; anda boleh layari Facebook: CNK Collections (sila click di FB Badge diatas). Sila tinggalkan pesanan diruang komen atau PM (sila nyatakan kod item / copy&paste link).


# Pretty please "SERIOUS BUYER ONLY". Please NO BACKOUT CUSTOMER. Once u nak cancel sila maklumkan.


# "First Pay First Serve (FPFS)" basis. All items purchased are NON-REFUNDABLE&EXCHANGABLE.


# Pembayaran boleh dibuat melalui:


MAYBANK BERHAD

NO. AKAUN : 162106805722
NAMA : KHAIRUNNISA BINTI KHAIDIR


# Item akan hanya menggunakan POSLAJU.